Sponsoren, ontzettend bedankt!

8 september 2019 - Tilburg, Nederland

WAUW! Niet te bevatten hoeveel lieve mensen mij willen ondersteunen bij deze enorm spannende uitdaging. Mensen die iets bij wilde en kunnen dragen, hebben dit op zijn of haar manier gedaan. Zo bijzonder om te zien en te ervaren hoe veel mensen om mij heen de moeite willen doen om iets te betekenen in mijn avontuur. Hoe tof is het als ik straks in de wijk rond loop en realiseer hoeveel kinderen in kleding lopen die ik gesponsord heb gekregen! Mijn lieve oma had boven op zolder nog een koffer van voor de oorlog (ik maak geen grap...) die ik even moest ontstoffen en vol heb gestopt met kinderkleding. Ik heb enorm veel geluk dat er bij mijn vlucht naar Tanzania 2 stuks ruimbagage inbegrepen zit, waardoor ik in de luxe positie zit om 1 ruimbagage te besteden aan kinderkleding. Heel erg bizar dat over 22 dagen mijn reis gaat beginnen. Ik ben bezig met de laatste voorbereidingen te treffen en het begint steeds meer bij mij door te dringen. De laatste weken van de schematherapie breken aan, mijn inentingen heb ik gehad, bijna alle benodigdheden zijn in huis, veel Engelse kinderliedjes kan ik meezingen en mijn lonely planet Tanzania helpt mij op weg om zo goed mogelijk voorbereid op reis te gaan.

Alle lieve mensen die het voor mij mogelijk maken om in Tanzania een grote bijdrage te kunnen leveren, ben ik ontzettend dankbaar!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Patricia:
    23 september 2019
    Wooh Amber!
    Ik ga je zeker volgen..en zo goed van jou,.. je gevoel te volgen en dit avontuur aan te gaan!
    Mooi, dat je de koffer van oma mee neemt vol met kinder kleertjes!
    Alvast een hele goede en mooie reis!
    Wens je een prachtig avontuur en een onvergetelijke ervaring waaruit je veel inspiratie kan putten! Liefs van Patricia 😘
  2. Astrid Jongbloets:
    24 september 2019