Naam:
Foto’s:
187
Video’s:

Over mijn reis

Op 1 oktober vertrek ik naar het fantastische Tanzania om een langverwachte droom in vervulling te laten gaan. Al van kleins af aan wil ik iets kunnen betekenen voor anderen met in het bijzonder mensen die met minder levensstandaarden genoegen moeten nemen. Gedurende mijn jaren van ziek zijn, ben ik mij minder nuttig en waardevol gaan voelen, waardoor ik de keuze heb gemaakt om vrijwilligerswerk in het buitenland te gaan doen. Ik hoopte dat weer een doel in mijn leven hebben en een fijn vooruitzicht hebben, deze zware periode kon verzachten. Ik probeer zo min mogelijk verwachtingen voor de komende periode te hebben, zodat mijn tijd daar niet zal tegenvallen. Ongeacht de minimale verwachtingen ga ik een ongelofelijk spannende en bijzondere tijd tegemoet en wil ik jullie graag meenemen op dit fantastische avontuur!

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

België, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Spanje, Tanzania, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.