Nog 15 dagen

15 september 2019 - Tilburg, Nederland

Het begint nu echt te korten! Nog 15 dagen en dan vertrek ik op avontuur. Op dinsdag 1 oktober om 22:00 uur vertrek ik vanaf Brussel Zaventem naar Tanzania met een tussenstop in Rwanda. Sinds een weekje heb ik contact met twee andere meiden die ook naar Tanzania gaan. Eén komt een dag later aan en gaat twee weken hetzelfde vrijwilligerswerk doen en vertrek daarna door voor ander vrijwilligerswerk. Later tijdens de safari en op Zanzibar zal ik haar weer tegenkomen. Een andere zie ik tijdens de safari en op Zanzibar. Ondanks dat ik nog niet echt het idee had dat ik binnenkort in een heel andere omgeving zit, begint dit nu wel door te dringen. Beetje bij beetje ervaar ik positieve gevoelens en begin ik er steeds meer zin in te krijgen. Het helpt dat ik met die meiden in een groepsapp zit en we elkaar kunnen helpen herinneren aan wat we niet moeten vergeten of nog moeten regelen. Ondanks dat ik dit avontuur helemaal zelf aanga, voelt het wel erg fijn dat er meiden in de omgeving zijn, waarop ik mogelijk kan terug vallen. Mijn aankomende weken zitten enorm vol met afspraken voor mijn behandeling, vrienden en familie zien en de laatste dingen regelen en inpakken. Mijn lijstjes worden steeds korter, wat mij steeds meer laat realiseren dat het moment bijna daar is! Zo enorm benieuwd naar Tanzania, de mensen en de levensstandaarden. Maar voor nu -> lijstjes afwerken, in de zon zitten zodat ik niet erg opval tussen de Tanzanianen, voorpret beleven en voor eventjes afscheid nemen van lieve vrienden en familie.

1. Johan:
    23 september 2019
    Veel succes met je laatste voorbereidingen Amber.
  2. Jeanny:
    29 september 2019
    Veel succes en plezier in Tanzania. Ik ga je graag volgen. Alvast een goede reis!!!
  3. Jolande Jongbloets:
    29 september 2019
    Nog 2 dagen Amber, een mooie tijd toegewenst in Tanzania!
  4. Ad Franken.:
    30 september 2019
    Een goede reis en wil je graag volgen. Groet,
  5. Manon:
    1 oktober 2019
    Eindelijk is het zover, Amber. Goede vlucht, heel veel suc6 en geniet ervan! Dikke kus💋
  6. Angeliek Jongbloets:
    1 oktober 2019
    Lieve Amber, ga van jou avontuur genieten. Heel veel succes en een hele goede reis. Groetjes en veel liefs van ons. 💋😍😘
  7. Angeliek Jongbloets:
    1 oktober 2019
    Hoi Amber. Terwijl ik dit schrijf ga jij de lucht in om jou droom achterna te gaan. Ga er een onvergetelijk tijd van maken. Liefs 💋😘
  8. Oma:
    1 oktober 2019
    Zo trots dat je dit alleen je droom gaat waar maken